×
ZWROTY I REKLAMACJE



ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Varlesca produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:


VARLESCA
ul. Wejherowska 56a lok. 3, 84-240 Reda


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.


• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. 

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.


Zamówienia opłacone przez: - PayPal zwracamy przez PayPal, - PayU zwracamy przez PayU, - Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, -płatność przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.


POBIERZ FORMULARZ ZWROTU




REKLAMACJA



Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę). 


W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:


VARLESCA ul. Wejherowska 56a lok. 3, 84-240 Reda
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Varlesca zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.


Varlesca ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY 



Menu

Customer panel

CALL CENTER / ODER STATUS

CHECK STATUS YOUR ORDER

For your convenience, you can now check at what stage
the order is!

You didn't enter an order number.
Invalidate order number.
The status of your order is:

HAVE YOU PROBLEM WITH YOUR ORDER ?

We are at your disposal
from mon. to fri. 
8.00-16.00

kontakt infolinia

606-175-754 | [email protected]

Create a free account to save loved items.

Sign in    Login