×
ZWROTY I REKLAMACJE



ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Varlesca produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:


VARLESCA - magazyn zwrotów
ul. Wejherowska 56a lok. 3, 84-240 Reda, tel.: 881-275-255


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.



Zamówienia opłacone przez: - PayPal zwracamy przez PayPal, - PayU zwracamy przez PayU, - Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, - Paypo zwracamy przez Paypo, -płatność przy odbiorze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU




REKLAMACJA



Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę). 


W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:


VARLESCA - magazyn zwrotów

ul. Wejherowska 56a lok. 3, 84-240 Reda, tel.: 881-275-255


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.  

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Varlesca pokrywa koszt transportu w jedną stronę
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Varlesca zwróci jego koszt.  




Varlesca ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY 



Zamknij
Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.

Menu

Panel Klienta

INFOLINIA / STATUS WYSYŁKI

SPRAWDŹ SAMODZIELNIE STATUS SWOJEGO ZAMÓWIENIA

Dla Twojego ułatwienia możesz teraz sam sprawdzić na jakim
etapie realizacji jest zamówienie !

Nie wpisałeś poprawnie numeru zamówienia
Wpisz poprawnie numer zamówienia
Twoje zamówienie ma status :

MASZ PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM ?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji 
od pon. do pt. 
8.00-16.00

kontakt infolinia

881-275-255 | [email protected]