-30% na kategori臋 SPRING SALE z kodem SPRING30 馃尭


Najcz臋sciej zadawane pytania (FAQ)

ZAM脫WIENIA

1. Jaki jest czas realizacji mojego zam贸wienia?

Po z艂o偶eniu zam贸wienia b臋dziesz na bie偶膮co otrzymywa膰 powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zam贸wienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych. Nale偶y r贸wnie偶 doliczy膰 czas potrzebny na dostarczenie przesy艂ki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski). Kiedy przesy艂ka zostanie nadana, otrzymasz wiadomo艣膰 mailow膮 z informacj膮 o zmianie statusu.

2. Kiedy moje zam贸wienie zostanie wys艂ane?

Twoje zam贸wienie zostanie wys艂ane w ci膮gu 4 dni roboczych od momentu jego z艂o偶enia. Kurier ma 48 godzin na dostaw臋 przesy艂ki na terenie Polski.

3. Co zrobi膰 w przypadku kiedy otrzymane produkty s膮 niezgodne zam贸wieniem?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zam贸wienie, wy艣lij wiadomo艣膰 e-mail wraz ze zdj臋ciem produktu, kt贸ry otrzyma艂a艣 i informacj臋 kto przygotowa艂 dla Ciebie przesy艂k臋 na adres: [email protected] . Skontaktuj si臋 z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 881-275-255, nie p贸藕niej jednak ni偶 w ci膮gu 24 godzin od momentu odbioru przesy艂ki. Niezw艂ocznie dokonamy wymiany na prawid艂owy produkt/ rozmiar. Nie odsy艂aj do nas tego zam贸wienia - to my zlecimy odbi贸r naszym kurierem.

4. Jak mog臋 skorzysta膰 z darmowej wysy艂ki?

Darmowa dostawa obowi膮zuje dla wszystkich zam贸wie艅 krajowych powy偶ej 299 z艂 (nie dotyczy zam贸wie艅 z pre-ordem), jak r贸wnie偶 wtedy, gdy trwa promocja na darmow膮 dostaw臋. Informacje o promocjach mo偶na znale藕膰 na stronie www.varlesca.pl oraz na naszym Facebooku i Instagramie.

5. Czy mog臋 po艂膮czy膰 zam贸wienia?

Niestety nie. Ka偶de zam贸wienie przechodzi przez kilka proces贸w informatycznych i jest zapisywane przez system jako osobne. Nie mamy mo偶liwo艣ci po艂膮czenia kilku zam贸wie艅 w jedno.

6. Dlaczego moje zam贸wienie zosta艂o anulowane?

Je偶eli zam贸wienie nie zostanie op艂acone niezw艂ocznie po z艂o偶eniu, nasz system je automatycznie anuluje w ci膮gu 15minut. Nie ma mo偶liwo艣ci ponownej pr贸by jego op艂acenia, w zwi膮zku z czym zach臋camy do z艂o偶enia nowego zam贸wienia.

7. W jaki spos贸b mog臋 anulowa膰 swoje zam贸wienie?

Je艣li Twoja paczka nie zosta艂a jeszcze wys艂ana, istnieje mo偶liwo艣膰 anulowania zam贸wienia. W celu tym prosimy o przes艂anie informacji na adres e-mail: [email protected] podaj膮c numer zam贸wienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obs艂ugi Klienta (tel.: +48 881-275-255).

Wys艂anie wiadomo艣ci poprzez Facebooka lub Instagram nie gwarantuje anulowania zam贸wienia.

8. Jak mog臋 dokona膰 zmian w moim zam贸wieniu?

Nie mamy mo偶liwo艣ci wprowadzenia modyfikacji do z艂o偶onego zam贸wienia. Je偶eli chcia艂by艣 z niego zrezygnowa膰 skontaktuj si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta (tel.: +48 881-275-255, e-mail: [email protected])

9. Czy mo偶na sprecyzowa膰 godzin臋 dostarczenia zam贸wienia?

W przypadku kuriera DPD nie mamy mo偶liwo艣ci ustalenia godzin dostawy.

Je艣li chcia艂aby艣 odebra膰 przesy艂k臋 w okre艣lonym przez siebie czasie polecamy wybranie Paczkomat贸w.

10. Co zrobi膰 je艣li otrzymam uszkodzon膮 paczk臋?

Je艣li kurier pr贸buje dostarczy膰 uszkodzon膮 z zewn膮trz przesy艂k臋, masz prawo odm贸wi膰 jej przyj臋cia. Mo偶esz r贸wnie偶 uprzedzi膰 kuriera, i偶 chcesz przyj膮膰 przesy艂k臋, ale koniecznie sprawd藕 j膮 w jego obecno艣ci. Je艣li produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protok贸艂 szkody. Protok贸艂 szkody nale偶y przes艂a膰 do nas na adres mailowy: [email protected] - jest niezb臋dny aby rozpocz膮膰 proces reklamacji.

DOST臉PNO艢膯 PRODUKT脫W

1. Czy b臋dzie dost臋pny jeszcze dany model?

Staramy si臋 powt贸rzy膰 ka偶dy model, kt贸ry zosta艂 wyprzedany. Gdy dany produkt nie jest dost臋pny, mo偶esz zapisa膰 si臋 na powiadomienia o dost臋pno艣ci produktu na stronie www.varlesca.pl. Wystarczy na karcie danego produktu klikn膮膰 przycisk: "Powiadom o dost臋pno艣ci". Otrzymasz wiadomo艣膰 e-mail, jak tylko pojawi si臋 on ponownie w sprzeda偶y.

Zapraszamy r贸wnie偶 do 艣ledzenia post贸w na Facebooku i Instagramie.

METODY P艁ATNO艢CI I DOSTAWY

1. Jakie s膮 dost臋pne metody p艂atno艣ci i dostawy?

Za swoje zam贸wienie mo偶esz zap艂aci膰 poprzez:

鈥 Przelewy24;

鈥 BLIK;

鈥 PayPo;

鈥 Kart臋 p艂atnicz膮;

鈥 Za pobraniem (kurier DPD i InPost) - nie dotyczy zam贸wie艅 z pre-orderem.

Mamy do wyboru 2 firmy kurierskie:

鈥 Kurier DPD;

鈥 InPost (paczkomaty).

2. Nie op艂aci艂am/em jeszcze swojego zam贸wienia. Gdzie znajd臋 link do p艂atno艣ci?

Je偶eli zam贸wienie nie zosta艂o op艂acone za pomoc膮 szybkiego przelewu p艂atno艣ciami (Przelewy24.pl / PayU) po 15 minutach zam贸wienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o z艂o偶enie nowego zam贸wienia.

3. Co zrobi膰 w przypadku zerwania p艂atno艣ci online?

W sytuacji, kiedy p艂atno艣膰 online PayU lub Przelewy24 zostanie przerwana, po up艂ywie 15 minut zam贸wienie zostaje automatycznie usuni臋te.

Prosimy o z艂o偶enie nowego zam贸wienia.

4. Czy mog臋 op艂aci膰 swoje zam贸wienie przelewem tradycyjnym?

Nie mamy takiej mo偶liwo艣ci. Zam贸wienie mo偶esz op艂aci膰 tylko za po艣rednictwem platform p艂atniczych dost臋pnych na naszej stronie internetowej.

5. Czy mo偶na odebra膰 zam贸wienie osobi艣cie?

Zam贸wienia sk艂adane w sklepie online wysy艂ane s膮 tylko i wy艂膮cznie kurierem. Nie ma mo偶liwo艣ci odebrania zam贸wienia osobi艣cie.

6. Czy kurier mo偶e dostarczy膰 przesy艂k臋 w sobot臋?

Niestety nie. Kurierzy dor臋czaj膮 przesy艂ki tylko i wy艂膮cznie w dni robocze.

ODROCZONA P艁ATNO艢膯 鈥 PAYPO

1. Czy jest mo偶liwo艣膰 zakupu towaru z opcj膮 odroczonej p艂atno艣ci?

Tak, w przypadku odroczonej p艂atno艣ci mamy mo偶liwo艣膰 wykorzystania PayPo dost臋pnej przez Przelewy24.

2. Na czym polega p艂atno艣膰 odroczona PayPo?

P艂atno艣膰 odroczona PayPo to metoda p艂atno艣ci, kt贸ra pozwala na rozliczenie zakup贸w do 30 dni od chwili z艂o偶enia zam贸wienia. Firma PayPo pokrywa w imieniu Klienta koszty zakupu, zatem Klient rozlicza si臋 w odroczonym czasie z dostawc膮 us艂ugi.

Jak to dzia艂a?

1. Zamawiasz produkt.

2. Przy wyborze formy p艂atno艣ci wybierasz PayPo.

3. Wprowadzasz swoje dane, potwierdzasz PESEL.

4. PayPo p艂aci za Ciebie rachunek.

5. Sp艂acasz swojej zam贸wienie w ci膮gu 30 dni, albo rozk艂adasz je na raty (oprocentowane). Po up艂ywie 30 dni, kwota zam贸wienia jest automatycznie dzielona na cztery raty.

Kiedy dokonujesz zwrotu produkt贸w zakupionych dzi臋ki PayPo, 艣rodki s膮 zwracane do firmy PayPo.

INPOST PAY

1. Co to jest InPost Pay?

To p艂atno艣膰 i dostawa w jednym przycisku ju偶 na karcie produktu, kt贸rym przenosisz koszyk i ca艂e zam贸wienie do aplikacji InPost. Utw贸rz koszyk z InPost Pay w naszym sklepie internetowym, a p艂atno艣膰 i dostaw臋 zrealizujesz jednym przyciskiem. Dodatkowo b臋dziesz m贸g艂 艣ledzi膰 zam贸wienia i ich status w aplikacji InPost.

2. Jak mog臋 zap艂aci膰 za produkty u偶ywaj膮膰 InPost Pay?

W InPost Pay mo偶esz p艂aci膰 kart膮 debetow膮 lub kredytow膮, BLIKIEM.

3. Jak mog臋 utworzy膰 koszyk z InPost Pay?

Wystarczy, 偶e podczas zakup贸w online, na karcie wybranego produktu klikniesz przycisk "Utw贸rz koszyk z InPost Pay". Za pierwszym razem na danej przegl膮darce internetowej, b臋dziesz poproszony o wprowadzenie swojego numeru telefonu, na kt贸rym jeste艣 zalogowany w aplikacji IM - zrobisz to tylko raz dla danej przegl膮darki. Kliknij Po艂膮cz, W贸wczas Tw贸j koszyk zostanie przeniesiony do Twojej aplikacji InPost, gdzie 艂atwo i wygodnie doko艅czysz zakupy. Mo偶esz te偶 dodawa膰 kolejne produkty na stronie sklepu poprzez "dodaj do koszyka", a one b臋d膮 pojawia膰 si臋 r贸wnolegle w koszyku sklepu oraz w InPost Pay.

ROZMIARY

1. Jak wybra膰 odpowiedni rozmiar?

Przy ka偶dym produkcie dost臋pna jest tabela rozmiar贸w. Wymiary, kt贸re s膮 podane w tabelach, s膮 wymiarami mierzonymi na p艂asko, bez rozci膮gania i mog膮 r贸偶ni膰 si臋 +/-2cm. W razie w膮tpliwo艣ci, skontaktuj si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta, doradzimy jaki rozmiar b臋dzie prawid艂owy.

2. Co mog臋 zrobi膰 je艣li rozmiar oka偶e si臋 nieodpowiedni?

Je艣li rozmiar oka偶e si臋 nieodpowiedni, masz prawo dokona膰 zwrotu w ci膮gu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoj膮 przesy艂k臋.

Wype艂nij formularz zwrotu i ode艣lij paczk臋 do nas.

ZWROTY

1. W jaki spos贸b mog臋 dokona膰 zwrotu?

Aby dokona膰 zwrotu nale偶y odes艂a膰 produkt/y w ci膮gu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:

VARLESCA - magazyn zwrot贸w

ul. Wejherowska 56a lok. 3,

84-240 Reda,

tel.: +48 881-275-255.

Wraz z wype艂nionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zam贸wienia, kt贸re otrzyma艂a艣 w wersji papierowej wraz z zam贸wieniem. 艢rodki zostan膮 zwr贸cone w ci膮gu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesy艂ki.

2. Czy mog臋 zwr贸ci膰 produkty przecenione?

Tak, prawo do zwrotu obejmuje ka偶dy produkt zakupiony w sklepie www.varlesca.pl , wyj膮tkami jest bielizna i skarpetki. Pami臋taj, 偶e zwracane produkty nie mog膮 nosi膰 艣lad贸w u偶ytkowania, powinny by膰 w nienaruszonym stanie i posiada膰 metki.

3. W jaki spos贸b mog臋 odes艂a膰 paczk臋 ze zwrotem?

Wyb贸r przewo藕nika do odes艂ania zwrotu jest dowolny, mo偶e to by膰 Poczta Polska lub firma kurierska.

Zalecamy wysy艂anie przesy艂ek rejestrowanych. Pami臋taj o op艂aceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.

4. Jak mog臋 zwr贸ci膰 zam贸wienie za pomoc膮 Wygodnych Zwrot贸w?

Spakuj produkty, kt贸re chcesz zwr贸ci膰. Do zwrotu do艂膮cz dow贸d zakupu (paragon) wraz z wype艂nionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zam贸wienia, kt贸re otrzyma艂e艣 drog膮 mailow膮.

Nast臋pnie nadaj przesy艂k臋 za pomoc膮 formularza na stronie Wygodnych Zwrot贸w. Tam otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

Wy艣lij paczk臋 w jednym z 34 000 punkt贸w nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: 呕abka, Stokrotka, Auchan i inne.

Zwrot 艣rodk贸w nast膮pi w ci膮gu 14 dni od przyj臋cia zwrotu w przy u偶yciu tego sposobu p艂atno艣ci, jaki zosta艂 przez Ciebie u偶yty przy sk艂adaniu zam贸wienia.

5. Jak sprawdzi膰 czy moja paczka ze zwrotem ju偶 dotar艂a?

Je艣li zwrot zosta艂 przez nas przyj臋ty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyj臋cia zwrotu.

6. Jak d艂ugo b臋d臋 czeka膰 na zwrot pieni臋dzy?

Zwrotu 艣rodk贸w dokonujemy w ci膮gu 14 dni. Forma zwrotu 艣rodk贸w jest zale偶na od metody p艂atno艣ci wybranej podczas sk艂adania zam贸wienia.

7. Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywa Kupuj膮cy.

8. Czy mog臋 zwr贸ci膰 jedn膮 rzecz je艣li zakupi艂em ich kilka?

Tak, mo偶na dokona膰 zwrotu dowolnej ilo艣ci produkt贸w, kt贸re nie spe艂niaj膮 Twoich oczekiwa艅.

9. Czy zwracany produkt musi by膰 w oryginalnym opakowaniu?

Nie, zwrot nie musi by膰 odes艂any w oryginalnym opakowaniu. Wyj膮tek stanowi obuwie kt贸rego integraln膮 cz臋艣ci膮 jest karton. Nale偶y zapakowa膰 go w taki spos贸b, aby nie zosta艂 uszkodzony podczas transportu. Je艣li dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje cz臋艣ciow膮 utrat臋 warto艣ci produktu.

REKLAMACJE

1. Kiedy mog臋 zareklamowa膰 produkt?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przys艂uguj膮 Ci uprawnienia z tytu艂u wad stanowi膮cych o niezgodno艣ci towaru z umow膮 przez okres 2 lat od daty zakupu.

2. Jak mog臋 z艂o偶y膰 reklamacj臋?

Aby dokona膰 reklamacji nale偶y odes艂a膰 produkt na adres:

VARLESCA - magazyn zwrot贸w

ul. Wejherowska 56a lok. 3,

84-240 Reda,

tel.: +48 881-275-255

Wraz z wype艂nionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zam贸wienia, kt贸re otrzyma艂a艣 w wersji papierowej wraz z zam贸wieniem.

3. W jakim terminie mog臋 dokona膰 reklamacji?

Reklamacj臋 mo偶na z艂o偶y膰 w terminie dw贸ch lat od daty zakupu. Zg艂oszenia nale偶y dokona膰 niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 2 miesi臋cy od daty wyst膮pienia wady produktu.

4. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci膮gu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Ci臋 mailowo nasz pracownik.