Najczęsciej zadawane pytania (FAQ)

ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.

2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 4 dni roboczych od momentu jego złożenia. Kurier ma 48 godzin na dostawę przesyłki na terenie Polski.

3. Co zrobić w przypadku kiedy otrzymane produkty są niezgodne zamówieniem?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałaś i informację kto przygotował dla Ciebie przesyłkę na adres: [email protected] . Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 881-275-255, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia - to my zlecimy odbiór naszym kurierem.

4. Jak mogę skorzystać z darmowej wysyłki?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299 zł (nie dotyczy zamówień z pre-ordem), jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informacje o promocjach można znaleźć na stronie www.varlesca.pl oraz na naszym Facebooku i Instagramie.

5. Czy mogę połączyć zamówienia?

Niestety nie. Każde zamówienie przechodzi przez kilka procesów informatycznych i jest zapisywane przez system jako osobne. Nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.

6. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone niezwłocznie po złożeniu, nasz system je automatycznie anuluje w ciągu 15minut. Nie ma możliwości ponownej próby jego opłacenia, w związku z czym zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.

7. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, istnieje możliwość anulowania zamówienia. W celu tym prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail: [email protected] podając numer zamówienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obsługi Klienta (tel.: +48 881-275-255).

Wysłanie wiadomości poprzez Facebooka lub Instagram nie gwarantuje anulowania zamówienia.

8. Jak mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Nie mamy możliwości wprowadzenia modyfikacji do złożonego zamówienia. Jeżeli chciałbyś z niego zrezygnować skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel.: +48 881-275-255, e-mail: [email protected])

9. Czy można sprecyzować godzinę dostarczenia zamówienia?

W przypadku kuriera DPD nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy.

Jeśli chciałabyś odebrać przesyłkę w określonym przez siebie czasie polecamy wybranie Paczkomatów.

10. Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy: [email protected] - jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

1. Czy będzie dostępny jeszcze dany model?

Staramy się powtórzyć każdy model, który został wyprzedany. Gdy dany produkt nie jest dostępny, możesz zapisać się na powiadomienia o dostępności produktu na stronie www.varlesca.pl. Wystarczy na karcie danego produktu kliknąć przycisk: "Powiadom o dostępności". Otrzymasz wiadomość e-mail, jak tylko pojawi się on ponownie w sprzedaży.

Zapraszamy również do śledzenia postów na Facebooku i Instagramie.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

1. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić poprzez:

• Przelewy24;

• BLIK;

• PayPo;

• Kartę płatniczą;

• Za pobraniem (kurier DPD i InPost) - nie dotyczy zamówień z pre-orderem.

Mamy do wyboru 2 firmy kurierskie:

• Kurier DPD;

• InPost (paczkomaty).

2. Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności?

Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami (Przelewy24.pl / PayU) po 15 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

3. Co zrobić w przypadku zerwania płatności online?

W sytuacji, kiedy płatność online PayU lub Przelewy24 zostanie przerwana, po upływie 15 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte.

Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

4. Czy mogę opłacić swoje zamówienie przelewem tradycyjnym?

Nie mamy takiej możliwości. Zamówienie możesz opłacić tylko za pośrednictwem platform płatniczych dostępnych na naszej stronie internetowej.

5. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.

6. Czy kurier może dostarczyć przesyłkę w sobotę?

Niestety nie. Kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.

ODROCZONA PŁATNOŚĆ – PAYPO

1. Czy jest możliwość zakupu towaru z opcją odroczonej płatności?

Tak, w przypadku odroczonej płatności mamy możliwość wykorzystania PayPo dostępnej przez Przelewy24.

2. Na czym polega płatność odroczona PayPo?

Płatność odroczona PayPo to metoda płatności, która pozwala na rozliczenie zakupów do 30 dni od chwili złożenia zamówienia. Firma PayPo pokrywa w imieniu Klienta koszty zakupu, zatem Klient rozlicza się w odroczonym czasie z dostawcą usługi.

Jak to działa?

1. Zamawiasz produkt.

2. Przy wyborze formy płatności wybierasz PayPo.

3. Wprowadzasz swoje dane, potwierdzasz PESEL.

4. PayPo płaci za Ciebie rachunek.

5. Spłacasz swojej zamówienie w ciągu 30 dni, albo rozkładasz je na raty (oprocentowane). Po upływie 30 dni, kwota zamówienia jest automatycznie dzielona na cztery raty.

Kiedy dokonujesz zwrotu produktów zakupionych dzięki PayPo, środki są zwracane do firmy PayPo.

INPOST PAY

1. Co to jest InPost Pay?

To płatność i dostawa w jednym przycisku już na karcie produktu, którym przenosisz koszyk i całe zamówienie do aplikacji InPost. Utwórz koszyk z InPost Pay w naszym sklepie internetowym, a płatność i dostawę zrealizujesz jednym przyciskiem. Dodatkowo będziesz mógł śledzić zamówienia i ich status w aplikacji InPost.

2. Jak mogę zapłacić za produkty używająć InPost Pay?

W InPost Pay możesz płacić kartą debetową lub kredytową, BLIKIEM.

3. Jak mogę utworzyć koszyk z InPost Pay?

Wystarczy, że podczas zakupów online, na karcie wybranego produktu klikniesz przycisk "Utwórz koszyk z InPost Pay". Za pierwszym razem na danej przeglądarce internetowej, będziesz poproszony o wprowadzenie swojego numeru telefonu, na którym jesteś zalogowany w aplikacji IM - zrobisz to tylko raz dla danej przeglądarki. Kliknij Połącz, Wówczas Twój koszyk zostanie przeniesiony do Twojej aplikacji InPost, gdzie łatwo i wygodnie dokończysz zakupy. Możesz też dodawać kolejne produkty na stronie sklepu poprzez "dodaj do koszyka", a one będą pojawiać się równolegle w koszyku sklepu oraz w InPost Pay.

ROZMIARY

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-2cm. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.

2. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.

Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.

ZWROTY

1. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:

VARLESCA - magazyn zwrotów

ul. Wejherowska 56a lok. 3,

84-240 Reda,

tel.: +48 881-275-255.

Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.

2. Czy mogę zwrócić produkty przecenione?

Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.varlesca.pl , wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.

3. W jaki sposób mogę odesłać paczkę ze zwrotem?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska.

Zalecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych. Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.

4. Jak mogę zwrócić zamówienie za pomocą Wygodnych Zwrotów?

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić. Do zwrotu dołącz dowód zakupu (paragon) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.

Następnie nadaj przesyłkę za pomocą formularza na stronie Wygodnych Zwrotów. Tam otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

Wyślij paczkę w jednym z 34 000 punktów nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: Żabka, Stokrotka, Auchan i inne.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od przyjęcia zwrotu w przy użyciu tego sposobu płatności, jaki został przez Ciebie użyty przy składaniu zamówienia.

5. Jak sprawdzić czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Jeśli zwrot został przez nas przyjęty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.

6. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

7. Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.

8. Czy mogę zwrócić jedną rzecz jeśli zakupiłem ich kilka?

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

9. Czy zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?

Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Wyjątek stanowi obuwie którego integralną częścią jest karton. Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje częściową utratę wartości produktu.

REKLAMACJE

1. Kiedy mogę zareklamować produkt?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

2. Jak mogę złożyć reklamację?

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

VARLESCA - magazyn zwrotów

ul. Wejherowska 56a lok. 3,

84-240 Reda,

tel.: +48 881-275-255

Wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

3. W jakim terminie mogę dokonać reklamacji?

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.

4. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię mailowo nasz pracownik.