Koszyk (0)

    Koszyk jest pusty

    NOWA WIOSENNA KOLEKCJA JUŻ ON-LINE !


    Zwroty i reklamacje

    Jak zwrócić produkty do sklepu Varlesca.pl

    Wygodne Zwroty
    1

    Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

    Do zwrotu koniecznie dołącz dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, które otrzymałaś drogą mailową!

    2

    Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

    Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

    3

    Wyślij paczkę w punkcie nadania

    Skorzystaj z ponad 40 000 punktów nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: Żabka, Stokrotka, Auchan i inne.

    4

    Poczekaj na zwrot pieniędzy

    Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrotu środków dokonamy przy użyciu tego sposobu płatności, jaki został przez Ciebie użyty przy składaniu zamówienia.

    ZWROTY

    Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
    Zwrot środków nastąpi niezwłocznie - nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

    Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

    VARLESCA - magazyn zwrotów

    ul. Wejherowska 56a lok. 3,

    84-240 Reda,

    tel.: 881-275-255

    wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.


    REKLAMACJA

    Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji - niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

    Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

    VARLESCA - magazyn zwrotów

    ul. Wejherowska 56a lok. 3,

    84-240 Reda,

    tel.: 881-275-255

    wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.


    Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

    1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.

    2. Reklamowany produkt powinien być czysty.

    3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.

    4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.

    5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.

    6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.


    Formularz zwrotu: POBIERZ
    Formularz reklamacji: POBIERZ


    www.varlesca.pl

    Wybierz język naszej strony internetowej.

    Choose the language of our website.

    PL pl flagEN en flag